На рестайлінгових моделях TT будуть доступні три варіанти силових агрегатів – це 40 TFSI в основі якого лежить 190-сильний бензиновий мотор об҆ ємом 2 літри, та 45 TFSI де потужність двигуна доведена до 245 к.с. І третім, найбільш потужним є спортивний варіант TT S в роспоряджені якого 300 к.с., повний привід та роботизована автоматична коробка перемикання швидкостей з подвійним щепленням. З цим мотором купе розмінює першу сотню всього за 4,5 секунди, що робить його одним з найшвидших автомобілів вартістю до 100 тисяч євро.
Як відомо, саме на Audi TT ще у 2014 році дебютував віртуальний кокпіт, який вже стає майже серійним на всіх моделях бренду починаючи з компактного хетчбека А1. Інтер҆ єр оновленого ТТ не вирізняється кардинальними змінами, адже він і без того є взірцем якості та ергономічності. Втім, виробник вніс деякі нові опції до базової модифікації купе, а також розширив пакети дооснащення функціями, які зустрічаються на інших моделях марки. До бази додали систему Drive Select та багатофункціональне кермо. В моделі TT S Black Edition з҆ явилися світлодіодні ліхтарі, 20-дюймові легкосплавні диски, заднє антикрило та розшириний пакет шкіряного оздоблення салону.
На сьогодні вже відомі орієнтовні ціни на модель TT S Coupe, яка коштуватиме від 50 тисяч євро. Втім базовий варіант TT Coupe можна буде придбати лише за 35 тисяч євро. Як бачимо, здорожчення ретайлінгової машини не перевищує 3 тисяч євро, що не є критичним для потенційних клієнтів бренду Audi…